Frei Gabriella

 2009.06.07. 20:46

A hali.hu és Bencsik Tamara közös versenyén több lány is kiválasztásra került, hogy bizonyíthasson a következő hónapok folyamán. A következőkben a nyertesekről és terveikről olvashattok.

Frei Gabriella
"A tánc a lélek érzéseit a test mozdulataival fejezi ki és méltó arra, hogy a zenéhez és a költészethez hasonló szerepet töltsön be."
(Cezare Negri)


Sziasztok! Gabi vagyok, idén huszonkettedszerre fújtam el a gyertyákat a tortámon. Már egészen kicsi koromtól kezdve mozgok, sportolok valamit. Tánc terén a balettet, népi táncot, valamint a modern táncot próbáltam ki, sport tekintetében pedig sok évig asztaliteniszeztem, és nem túl magas termetem ellenére kosárlabdáztam.
Egy éve táncolok Szabó Timesznél, de már az első pár hét után tudtam, hogy ez az én utam. A tánc testesíti meg számomra a tökéletes mozgásformát, és adja a legtöbb örömöt. Első versenyünkön, a Dance Unit 4-on Felnőtt Korcsoportban első helyezést értünk el a csapattal, ami újabb célok elérését generálta bennem.
Még mielőtt táncos álmaimat megvalósítanám lediplomázom, ugyanis idén végzek a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola nyomtatott sajtó szakán. Belekóstolok az újságírók mindennapjaiba és eközben a lehető legtöbb területen továbbképzem magam.
Kíváncsi természetemből adódóan szeretek olvasni, tanulni, új embereket, dolgokat és természetesen új tánc stílusokat megismerni.
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://halihu.blog.hu/api/trackback/id/tr51170012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása