Forrai Beáta

 2009.06.17. 12:28

Forrai Beátának (Bea) hívnak , 19 éves vagyok és jelenleg iskolába járok . A tanulás mellett rengeteg táncórán veszek részt illetve táncos felkéréseknek teszek eleget ! :) Már kiskorom óta rendszeresen mozgok !:) Balettoztam 2 évig , iskolai szinten szertornáztam és fitness versenyző is voltam 4 évig mindezek mellett táncoltam 4-5 évig és mai napig is ennek szentelem szabadidőm egy részét ! Rengeteg fellépést és versenyt tudhatok magam mögött ! Voltam már háttértáncosa egy tinik körében népszerű énekesnőnek de szerepeltem már táncos videóklippekben illetve rengetek rendezvényen léptem már fel és bejutottam a megatánc elődöntőjébe is !:) Nagyon örültem amikor Tamara új klippjéhez kerestek táncoslányokat reméltem hogy én is részese lehetek a produkciónak . Tamarával már volt szerencsém találkozni hiszen szerepeltem a tehetségkutató műsor 4. szériájának tánckarában .  Visszatérve a castingra nagyon megizzaztottak minket de meglett az eredménye engem is beválogattak a videóklippbe ! :)... Nagyon izgulok és várom az eredményt... !

Sok sikert kívánok Tamarának az életben egy nagyszerű előadó ! Tehetséges , jófej , és nagyon dögös ! :) ..Ja  és köszönöm a Tamara Team-nek :) hogy beválogattatok ! :P

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halihu.blog.hu/api/trackback/id/tr631190739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása