Klajkó Szandra

 2009.06.24. 13:08

Klajkó Szandy vagyok idén leszek 20 éves. 11 éve táncolok leginkább Hip-Hop ot de más stílusokban is kipróbáltam már magam. Másik nagy hobbim az ének...de egyenlőre a táncos pályát szeretném aktívabban folytatni...aztán kitudja:) Gyerekekkel foglalkozom heti 2 órában tanítom őket a tánc szeretetére a Jamland Táncegyesületnél. Több előadóval dolgoztam már illetve klippekben,show műsorokban, stb. Mind egy újabb kihívás, egyszer élünk, minden lehetőséget meg kell ragadni...:)
A Castingra véletlenűl keveregtem, nem tudtam róla csak az nap, de örülök, hogy így alakult. Jól éreztem magam a klipforgatáson is és Tamara egy nagyon édi csajszi....Örülök ,hogy megismertem őt és a többi lányt is:D
Hát ennyit rólam!

A bejegyzés trackback címe:

https://halihu.blog.hu/api/trackback/id/tr111205518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása