Győrkös Írisz

 2009.06.17. 12:18

Győrkös Írisz vagyok, 18 éves. 8 éve táncolok az orosházi Best-Dance Company nevezetű csapatban és a fő stílusunk a hip-hop. 6 éve járunk különböző versenyekre: országos, nemzetközi és világbajnokság! Számos dobogós helyezést elértem már, de eddigi legnagyobb sikeremnek a nemzetközi 1. helyezést tudom be! Ha tehetjük továbbképezzük magunkat, pl. ebben az évben is kint jártunk Londonban! A tánc tölti be a legfontosabb szerepet az életemben, de emellett zongoráztam, szeretek olvasni, kirándulni és a barátokkal kikapcsolódni! Most vagyok végzős az orosházi Táncsics Mihály gimnáziumban! A jövőmet pedig Pesten képzelem el, mint tánctanár.

Kb. ennyit gondoltam magamról!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://halihu.blog.hu/api/trackback/id/tr401190718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása